20101016

Nr 76





Wiele czasu zajmuje mi codzienne odnajdywanie
siebie w szczelnych zwojach pościeli.
Nie potrafię się ukryć przed napierającą
na mnie co parę dni zgryzotą.
Rozleniwienie i zastój
przywodzi mi na myśl papierosy
w  Twoim łóżku.
Nie zmienię wielu czynników 
tworzących ten modernistycznie umeblowany
świat wokół mnie.
Mogę jedynie uczynić samą siebie
mniej skomplikowaną.
Szaleńczo dbać o to, co się zdobyło.
Kochać tak, jak samemu chciałoby się być kochanym.
Spokój daje mi komfort i pozwala 
po raz pierwszy doznać cudu trwałości.
Każdy brany oddech jest tak głęboki,
że pozbawia mnie na chwilę płuc.



There was no reason to complain
it's all been candy cream
neatly, smooth and clean forever







4 komentarze:

  1. hello my names edward!
    like a folck songs?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi!
    I want to give you a lot of good music.
    Enjoy millions of songs from artists all over the globe. It is all FREE during this great trial offer.
    Click here (ENTERTAINMENT) to find out more... http://bit.ly/usdubli

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey there,

    I LOVE your blog!

    I am always looking for new inspiration and concepts, so please share some of your thoughts :).

    Follow my blog on http://bexlouash88.blogspot.com/

    Bex

    OdpowiedzUsuń